اعتراض به زودی در چنگال بزرگ' در مرکز شهر

تظاهرات برگزار خواهد شد امروز در مرکز شهر ساری انتظار می رود برای شروع در ظهر. این رویداد برنامه ریزی شده اس

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

تظاهرات برگزار خواهد شد امروز در مرکز شهر ساری انتظار می رود برای شروع در ظهر.

این رویداد برنامه ریزی شده است برای شروع در گرند فرک مرکزی رمپ پارکینگ. شرکت کنندگان خواهد شد و سپس راه رفتن در امتداد یک مسیر در بخش مرکزی شهرستان بعد از آن شامل به خیابان دانشگاه, پایین خیابان سوم و به سیل ستون هرمی شکل سنگی در Greenway.

آن است که برنامه ریزی شده به آخرین حدود سه ساعت از ظهر تا 3 بعد از ظهر و است که برگزار می شود به یاد داشته باشید جورج فلوید که هفته گذشته در مینیاپولیس پس از او دوخته بود توسط یک افسر پلیس و چنگال افسر پلیس کودی هولته که هفته گذشته در پاسخ به یک تماس برای کمک دیگر ماموران اجرای قانون.

با توجه به ایمیل های ارسال شده توسط چنگال بزرگ در مرکز شهر توسعه ارتباط "این طرح در حال حاضر برای این رویداد است برای اطمینان از تاثیر مثبت است و در نظر گرفته شده است به یک فرصت برای جامعه ما به گرد هم می آیند برای به یاد جورج فلوید و کودی هولته و همچنین در اعتراض به بی عدالتی در سراسر کشور است."

حداقل 260 نشان داده اند آنها شرکت خواهد کرد. DDA ایمیل گفت: سخنرانان شامل خواهد شد عضو شورای شهرستان کتی Dachtler, Hamzat چمن و دیگران. شهردار و اعضای اداره پلیس در حال برنامه ریزی برای حضور و قصد این است که باقی می ماند به عنوان صلح آمیز که ممکن است با توجه به ایمیل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هرالد را پوشش زنده از طریق روزنامه Facebook صفحه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن